fbpx
altres cursos

Llegir la política de privacitat

CERTIFICAT DE PROFESSIONALITAT

Auxiliar de Serveis Administratius

430 Hr de preparació
Subvencionat al 100%

Dirigit principalment a persones aturades

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya – SOC – amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

CURSO GESTIÓN ADMINISTRATIVA

CERTIFICAT DE PROFESSIONALITAT

AUXILIAR DE SERVEIS ADMINISTRATIUS

CURS 100% Subvencionat Dirigit principalment a persones aturades

430

HORES


MODALITAT : TELEFORMACIÓ (des de casa teva)
TELÈFON: 937 642 681

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya – SOC – amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

Desenvoluparàs les habilitats necessàries per a aplicar en l’àmbit administratiu dins l’empresa.

 També obtindràs el Certificat de Professionalitat Homologat per la Generalitat de Catalunya !

 

No sols desenvoluparàs les habilitats per a treballar en les àrees administratives de l’empresa, sinó que, en estar orientat principalment a aturats, no hauràs de pagar res, ja que està TOTALMENT SUBVENCIONAT. I en finalitzar el curs, aconseguiràs el Certificat de Professionalitat Oficial de la Generalitat de Catalunya.

El curs té una durada de 430 hores i podràs accedir a tots els continguts des de la comoditat de casa teva i en qualsevol moment, la qual cosa et permet adaptar el teu horari a les teves necessitats. Al teu costat tindràs a tutors professionals de primera línia que t’acompanyaran durant tot el teu recorregut.

 

EMPRESA, ARXIUS, DOCUMENTACIÓ,

  • Organització empresarial
  • Estructures organitzatives i formes de gestió
  • Responsabilitats i funcions de cada departament
  • Gestió del temps i la productivitat
  • Recursos humans
  • Selecció i contractació de personal
  • Formació i desenvolupament d’habilitats
  • Gestió del clima laboral i motivació de l’equip
  • Gestió de correspondència i paqueteria
  • Classificació i arxiu de documents:
  • Sistemes de classificació i arxiu
  • Protocols de tractament de la informació
  • Redacció i presentació de documents
  • Estructura i format de documents oficials
  • Redacció eficaç i persuasiva
  • Utilització d’eines informàtiques per a la gestió de correspondència:
  • Ús de programes de correu electrònic i gestors de missatgeria
  • Gestió d’agendes i calendaris
  • Gestió de documentació econòmica, administrativa i comercial

 

GESTIÓ FACTURACIÓ, PAGAMENTS,

  • Gestió i seguiment de facturació i pagaments
  • Gestió de documentació econòmica, administrativa i comercial
  • Gestió i seguiment de facturació i pagaments
  • Control i registre de factures emeses i rebudes
  • Gestió de pagaments i cobraments
  • Anàlisis i seguiment d’impagaments i morositat
  • Arxiu i conservació de documentació fiscal i comptable:
  • Protocols de conservació i gestió de documentació fiscal
  • Registre i control de factures i justificants de despeses
  • Declaració i presentació d’impostos i obligacions fiscals
  • Gestió d’albarans i comandes de clients
  • Recepció, registre i seguiment de comandes de clients
  • Emissió i enviament d’albarans i factures
  • Gestió de devolucions i reclamacions de clients
  • Comunicació oral i escrita
  • Tècniques de redacció eficaç
  • Estructura i format de documents oficials
COMUNICACIÓ, INFORMÀTICA, …
  • Estructura i format de documents oficials
  • Ús d’un llenguatge clar i concís
  • Tècniques de redacció persuasiva
  • Comunicació no verbal
  • Llenguatge corporal i gestos
  • Ús de to de veu i entonació
  • Lectura d’expressions facials i llenguatge no verbal
  • Resolució de conflictes i negociació
  • Tècniques de comunicació assertiva
  • Escolta activa i empatia
  • Negociació i resolució de conflictes en entorns laborals
  • Informàtica
  • Fulls de càlcul (EXCEL)
  • Creació i disseny de fulls de càlcul
  • Funcions i fórmules bàsiques
  • Creació de gràfics i taules dinàmiques
  • Processadors de Text (Word)
  • Creació i formato de documents
  • Ús d’eines d’edició i dissenyo
  • Gestió de bibliografia i cites
  • Presentacions (Powerpoint)
  • Creació i disseny de presentacions
  • Ús de transicions i animacions
  • Integració de continguts multimèdia (imatges, vídeos, àudio) en les presentacions

 

 

INSCRIU-TE JA:

No perdis aquesta oportunitat d’aprendre tot el necessari per a desenvolupar-te com a auxiliar en l’àrea d’administració de l’empresa! Inscriu-te ja en el nostre curs i comença a avançar cap al teu futur. T’esperem!

Registra’t avui mateix en el nostre curs 100% subvencionat i obté el Certificat de Professionalitat homologat per la Generalitat de Catalunya!

Llegir la política de privacitat

ASSESFORM ASSESSORS

També pots visitar-nos o trucar-nos per telèfon

ASSESFORM ASSESSORS

On som

ASSESFORM ASSESSORS
Camí Ral, 158
08490 – TORDERA

Telèfon

93 764 26 81

Horari

Dilluns – Divendres
De 9:00 a 14:00
De 15:00 a 20:00

Llegir la política de privacitat

ASSESFORM ASSESSORS

També pots visitar-nos o trucar-nos per telèfon

ASSESFORM ASSESSORS

On som

ASSESFORM ASSESSORS
Camí Ral, 158
08490 – TORDERA

Telèfon

93 764 26 81

Horari

Dilluns – Divendres
De 9:00 a 14:00
De 15:00 a 20:00