CURS DE CERTIFICACIÓ DE PROFESSIONALITAT
RECEPCIÓ EN ALLOTJAMENTS
Certificat Professional Homologat per la Generalitat de Catalunya
510 Hores + Pràctiques en Empresa
100% SUBVENCIONAT
BIMODAL (Classes Presencials + Online)
DESCRIPCIÓ DEL CURS
En aquest Certificat Professional aprendràs a gestionar amb eficàcia el departament de recepció, seguint la política de l’establiment en qüestió, acompanyat d’una tàctica comercial adequada.
D’altra banda, la versatilitat és un dels avantatges d’aquesta professió, ja que podràs fer la teva carrera en una gran diversitat d’establiments (hotels, càmpings, balnearis, esdeveniments, restaurants, ciutat de vacances, etc.).
A més, amb el coneixement adquirit podràs obtenir el Certificat de Professionalitat, cosa que et diferenciarà d’altres aspirants per treballar com a recepcionista.
OBJECTIUS
Aprendre a gestionar el Departament de Recepció, d’acord amb la planificació general de l’establiment d’allotjament, desenvolupant i assegurant la prestació correcta dels serveis que li són propis i l’execució d’accions comercials.
SORTIDES LABORALS
Llocs de treball als quals podràs optar:
Recepcionista d´hotel – Recepcionista de paradors i hostatgeries – Cap i segon cap de recepció. Per a alguns llocs pot ser requerida, a més, formació reglada superior (Batxillerat, diplomatura, FP) – Personal del departament de reserves – Teleoperadors del departament de telèfons – Departament de consergeria: primer conserge d’hotel – conserge – personal del departament de consergeria (botons, mosso d’equipatges…) – Recepcionista de centres termals i balnearis – Recepcionista d’hostals, pensions, albergs, residències… Cases rurals.
a qui va dirigit ?
Aquest curs es dirigeix de manera prioritària a persones que es trobin en situació de desocupació, encara que també poden sol·licitar la seva inscripció treballadors per compte aliè i treballadors en situació d’ERTO. La inscripció en el curs d’aquests últim grup es valorarà en cada cas.
REQUISITS
Batxillerat, Grau Superior o Certificat de professionalitat de nivell 3. També es pot accedir amb proves clau al mateix centre. Inscripció al SOC com a demandant d´ocupació.
TEMARI
Accions comercials i reserves – Gestió de reserves d’habitacions i d’altres serveis d’allotjaments – Disseny i execució d´accions comercials en allotjaments – La venda i la negociació – Mètodes de venda – El procés de negociació.
Atenció al client als allotjaments turístics – Recepció i atenció al client – Organització i prestació del servei de recepció a allotjaments – Atenció al client als allotjaments turístics – Esdeveniments i protocol a hostaleria – Gestió de seguretat en establiments d’allotjament.
Gestió de departaments de l´àrea d´allotjament – La planificació empresarial a les entitats d’allotjament – Gestió i control pressupostaris a les àrees d’allotjament – Estructura financera de les empreses i les àrees d’allotjament – Avaluació costos, productivitat i anàlisi econòmica – La integració de personal als departaments de pisos i recepció – La direcció de personal a l’àrea d´ allotjament – Aplicacions informàtiques per a l´administració d´allotjament – Gestió de qualitat total.
Anglès professional per a turisme – Rebre els clients (Anglès) – Donar informació turística (Anglès) – Fer reserves (Anglès) – Gestió de claus i equipatges (Anglès) – Canvi d’habitació i serveis de l’hotel (Anglès) – Facturació i canvi de moneda (Anglès) – Informació i atenció de reclamacions (Anglès) – Vocabulari i traducció (Anglès).
informació
SOL·LICITUD D’INFORMACIÓ
Info
També pots visitar-nos o trucar-nos per telèfon
On som
Camí Ral, 158
08490 – TORDERA
Telèfon
93 764 26 81
Horari
Dilluns – Divendres
De 9:00 a 14:00
De 15:00 a 20:00