INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL

Comprèn, controla i utilitza les teves emocions

(30 Hores)


Curs 100% Subvencionat

CURS 100% SUBVENCIONAT

Per a treballadors en actiu, autònoms i treballadors en ERTO

Centre Col·laborador de Formació Professional per l’Ocupació

Cami Ral 158 – 160 Baixos
08490 – TORDERA | Tel. 937 642 681

OBJECTIUS

  • Millorar la capacitació professional per poder utilitzar la intel·ligència emocional en el treball.
  • Aprendre què és la Intel·ligència Emocional i quin impacte té a la nostra vida a nivell cognitiu, actitudinal i psicològic.
  • Conèixer quines són les emocions bàsiques per a gaudir d’unes millors relacions intrapersonals i interpersonals.
  • Identificar el nou enfocament de la intel·ligència per desenvolupar programes d’aplicació en àmbits
    laborals.
  • Identificar les pròpies respostes emocionals i les seves causes.
  • Potenciar l’autoconeixement com a base per al desenvolupament de la intel·ligència emocional.
  • Desenvolupar l’empatia i la comunicació.
  • Utilitzar i expressar intel·ligentment les emocions en àmbits professionals
  • Aprendre a identificar patrons emocionals pròpis, avaluar la seva repercusió en l’àmbit personal, social i
    laboral.
  • Aprendre a reconèixer les emocions al·liènes, identificar com ens afecten per instaurar conductes que
    permetin una millora en les relacions interpersonals.
  • Aprendre quines són les competències emocionals bàsiques i com entrenar-les.
  • Desenvolupar en l’alumne una apertura de consciència que permeti un millor autolideratge emocional des
    d’una perspectiva d’ecologia emocional personal.

CONTINGUTS

Intel·ligència Emocional. Marc conceptual i orígens

  • Què significa emocional? Definició d’emoció i estat emocional
  • Origens: Intel·ligències Múltiples de Gardner, Intel·ligència Emocional de Goleman
  • Construcció de les emocions. Conceptes bàsics sobre l’anatomia i funcionament del sistema límbic

Consciència emocional

  • Quines són les emocions bàsiques?
  • Funcions de cada emoció
  • Classificació de les emocions

Principals aplicacions de la Intel·ligència emocional en l’entorn laboral

  • Millora de la comunicació i clima en els equips de treball
  • Millorar qualitativa de les relacions interpersonals (dins de l’empresa i fora (clients, proveïdors)

Habilitats socials

  • La Intel·ligència emocional en la nostra vida quotidiana
  • Identificació de patrons emocionals pròpis i al·liens
  • Els 4 processos bàsics per un autolideratge emocional
  • Les competencies emocionals bàsiques
  • La Intel·ligència emocional en les relacions intrapersonals
  • La Intel·ligència emocional en les relacions interpersonals

Ecologia emocional i salut

  • Pautes per la millora de l’ecologia emocional personal i relacional
  • Relació entre gestió emocional i salut

T’agradaria fer aquest curs?

Llegir la política de privacitat

Telèfon

93 764 26 81

Ubicació

Camí Ral, 158
08490-TORDERA

Horari

Dilluns-Divendres
9:00 – 14:00
15:00 – 20:00