fbpx
ADA - Mujer

Curs de COMERÇ ELECTRÒNIC


Adreçat i pensat per a Dones

100% Subvencionat

AULA VIRTUAL (En Directe)

.

eCommerce ADA
Ministerio de Trabajo y Economía Social

CURS

100%

SUBVENCIONAT

 

Aquestes actuacions estan subvencionades pel SOC i es financen a càrrec dels fons procedents del pla de recuperació, transformació i resiliència – FINANÇAT PER LA UNIÓ EUROPEA-NEXT GENERATION EU

Una iniciativa pensada i dissenyada per a dones

Aquesta convocatòria ofereix formació en l’àmbit digital per a dones prioritàriament desocupades i -preferentment- residents en municipis de menys de 30.000 habitants.

Amb una formació en tecnologia adequada farem un gran pas en les nostres possibilitats laborals i d’emprenedoria.

eCommerce AI

OBJECTIUS

Aquesta convocatòria té per objectiu la realització d’accions de formació professional per a l’ocupació , l’adquisició i millora de competències digitals per a impulsar l’emprenedoria de les dones a àrees rurals de Catalunya

 

Es dirigeix, de manera prioritària, a dones desocupades residents, preferentment, en municipis de menys de 30.000 habitants.

La INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL al nostre costat

Descobreix les últimes tendències del comerç electrònic en el nostre curs. A més, en totes les unitats trobaràs conceptes i ferramentes d’Intel·ligència Artificial per potenciar els continguts oficials.

Continguts del curs

1. Introducció + IA

1.1. La societat de la informació. Les noves tecnologies de la informació i la comunicació.

1.2. Nous mitjans: internet i el comerç. Internet i l’empresa.

2. El comerç electrònic + IA

2.1. Concepte.
2.2. Negocis en la xarxa. Models de negoci.
2.3. Avantatges i inconvenients enfront del mercat tradicional.
2.4. Tipus de comerç electrònic. Comerç electrònic
2.5. Relació client-proveïdor.
2.6. El procés de compra.
2.7. Comerç electrònic segons el mitjà utilitzat.

 

3. La botiga electrònica

3.1. promoció llocs webs,
3.2. botigues virtuals o productes
3.3. serveis en internet i mitjans digitals.

4. Màrqueting en la xarxa + IA

4.1. Màrqueting «one to one». El client «en línia».
4.2. Eines de gestió i administració d’un lloc web.
4.3. Pla de màrqueting en línia.
4.4. Eines clau: comunicació i logística.
4.5. El procés de venda per Internet.
4.6. Tècniques de captació i fidelització de clients. Conceptes relacionats.
4.7. Suports per al comerç electrònic. E-Recursos humans.
4.8. Els infomediarios. Proveïdors de solucions.

5. CRM - Gestió Relació amb Clients

5.1 Estratègies i tècniques
5.2 Confecció de campanyes de màrqueting i publicitat en línia.

6. Difusió + IA

6.1. Plataformes tecnològiques.
6.2. Transmissió d’informació.
6.3. Avantatges i inconvenients.

7. Entorn jurídic

7.1. Contractació electrònica i imposició fiscal.
7.2. Protecció de dades, dominis i ètica.
7.3. Seguretat en les compres.
7.4. Mitjans de pagament disponibles.1. Introducció.

sol·licitud d’informació

Veure la política de privacitat

Info

També pots visitar-nos o trucar-nos per telèfon

On som

Camí Ral, 158
08490 – TORDERA

Telèfon

93 764 26 81

Horari

Dilluns – Divendres
De 9:00 a 14:00
De 15:00 a 20:00